joi, 19 iunie 2008

Folbal

Parca a innebunit lumea, parol monser!

Ce trebuie sa faca antrenorul, ce trebuie sa faca microbistii, etc

Sincer, mi-ar fi rusine. Rusine ca-n meciul in care puteam sa facem ceva n-am jucat nimic. Ca doar era Franta - cum sa iesim pe atac? Cine, noi? Glumezi, monser, e ditai campioana mondiala... sau cel putin a fost.
Las' ca stam frumos in aparare, nu iesim neam la atac, in cel mai bun caz facem egal... si asta inseamna ca daca castigam alt meci, ne-am scos.

Dar cu cine sa castigi meciul asta? Cu Olanda, care a venit la rupere? sau cu Italia, care-i oricum mult peste Franta.

Culmea culmilor, norocul prostului, era cat pe ce sa caftim Italia. Am avut si noroc, si-n joc, si la arbitraj. Degeaba.

Nici macar la faza asta nu m-as ataca prea tare... Insa la ultimul meci, dupa ce Italia daduse un gol si Franta avea om in minus, ce dracu am asteptat? Sa-si dea olandezii singuri gol? Sau poate sa-i bata francezii in 10 pe italieni?

Asta ma seaca. Prostia.

Niciun comentariu: