marți, 10 iunie 2008

Prolog

Distractia a inceput marti seara, cand am ajuns la un resto cu amicii, sa halim ceva, sa bem o bere si sa schimbam o vorba-doua.
Pe vremea respectiva campionatul era departe, insa alegerile abia trecusera. M-a pus naiba sa ma iau de ei:
- Bine, bai, din tot Bucurestiul asta n-ati gasit de ales decat intr-un politai-vames si-un gargaragiu falsificator?

Nu reproduc discutia, c-a fost lunga. In esenta am fost blamat ca n-am votat (mea culpa, insa am fost plecat cu treaba din urbe) si ca nu m-am implicat. Ce zic eu ca nu m-am implicat, critica a fost mai directa, ca nu ma implic.

Asa ca m-am hotarat bine-mersi sa ma implic, asa cum pot si eu. In limita timpului moncher.
Si acesta-i rezultatul. Ma scuzati....

Ma scuzati si pe mine, stimati bucuresteni. Chiar altceva n-ati gasit mai bun de votat? Ca mai rau, greu. Pe de-o parte, politai si vames. Ce mai e de comentat? De cealalta parte, iar n-am ce comenta. Golanas, securist, falsificator, mincinos si hahalera. N-o sa-mi exprim nici o opinie in favoarea vreunuia din ei, ca-s ambii groaznici. In moduri diferite, ce-i drept dar tot groaznici.

Ma scuzati ca am intrebat...

Niciun comentariu: